Stäng

Handla & betala

Så här handlar och betalar du hos oss.

Betalning i butik: Betalning sker i kassan. Du kan välja mellan kontant, presentkort eller kreditkort.
Betalning vid leverans: Du kan betala med kort vid leveransen direkt hos vår chaufför. Säg till vid ordertillfället om du vill göra det.

Faktura: Vi skickar en faktura efter leverans eller efter att du hämtat varorna hos oss. Kreditupplysning görs alltid i samband med ansökan.

Ecster: Det finns möjlighet till att dela upp köpet på 6, 12 eller 24 månader med Ecster. Gäller endast privatpersoner.

 

VILL DU HA ETT KONTO HOS OSS?

Ladda ner en kontoansökan nedan och skicka in till oss eller kom in i butiken och lämna den.

Ladda ner en kontoansökan här


Vi behöver veta:

  • Organisationsnummer eller personnummer
  • E-mailadress
  • Telefonnr
  • Namn
  • Adress
  • Kopia på legitimation
  • Om du har några specifika krav på vilka som får handla eller om du vill ha en faktura per arbetsorder tillexempel.

Vid fakturakonto med kredit kommer vi ta en kreditupplysning. Du får normalt svar inom 3 arbetsdagar om ditt konto blivit godkänt.


Ladda ner kontoansökan här 

 

DELBETALA MED ECSTER

Vi erbjuder räntefri avbetalning på 6,12 eller 24 månader.
Vi sammarbetar med Ecster. Kom in i vår butik och gör din ansökan.

 

LEVERANS

Hämtas i butik: Du har fått en ungefärlig leveranstid av dina varor. Vi kontaktar dig så fort varan har kommit till oss
antingen via telefon, SMS eller e-post. Aviseringssätt bestämmer du vid beställning. Varorna hämtas på varuutlämning.
Tag kontakt med vår personal så hjälper vi dig.

Beställd transport: Du har fått en preliminär leveransdag på orderbekräftelsen. Leverans aviseras alltid i förväg.
Leverans sker måndag till fredag mellan kl 06.30 och 16.00. Förbered dig före leverans, så att det är enkelt för chauffören att lämna dina varor på rätt plats. Logistikansvarig når du måndag till fredag kl 06.30 – 18.00 på telefon 0156-67 57 85
eller logistik@nasvensson.se Uppge ditt ordernummer så går det snabbare.

Lossning LLK (Levererat Lossat Köparen ). Önskas hjälp med inbärning så erbjuder vi även LIK (Levererat Inburet Köparen ). Det är en tilläggstjänst och önskemål om inbärning skall aviseras en vecka i förväg. Kontakat din säljare för mer information.

Vid leverans av varor kontrollera att allt du beställt finns med i leveransen och att varorna inte är felaktiga eller är
transportskadade. Kvittera följesedeln när du har kontrollerat dina varor. Skulle du upptäcka fel,
notera det på följesedeln och kontakta din säljare.

Släp: Andra leveransalternativ vi erbjuder är HOS (Hämta Olastat Säljaren ). Det innbär att ni hämtar era varor hos oss. Är ni i
behov av släp, kontakta oss så hjälper vi er.
Vi erbjuder även leveransalternativ HLS (Hämtat Lastat Säljaren ) som en tilläggstjänst. Det innebär att vi plockar era varor och lastar dem på en släpkärra som ni kopplar på er bil och återlämnar efter att ni fraktat hem era varor. Se aktuell tjänsteprislista för pris.

Lånebil (gäller Huddinge): Du kan låna vår lånebil för hemtransport av otympliga varor du köpt hos oss.
Du betalar en driftkostnad på 25 kronor per påbörjad mil.

Lagerhållning: Varor som ej hämtats 14 dagar efter meddelad ankomst faktureras.
Därefter tillkommer även en terminalhyra om 25kr dygnet.

 

Läs våra köp och leveransvillkor här!